Dag 1 (4 oktober 2016)

5 oktober 2016 - Nes Ammim, Israël

Ik zit nu voor anderhalve dag in Nes Ammim. Het is echt anerd dan ik het me had voorgesteld, maar het is nog beter dan ik had gehoopt. Alleen al het aller eerste ontvangst was zo vriendelijk en verwelkomend. Alsjeblieft, vraag me niet hoe het er allemaal precies uit ziet, want het is moeilijk om er een goed beeld van de te geven. Maar wat denk ik het belangrijkste voor mijzelf is, is dat ik me nu al wel thuis begin te voelen. Natuurlijk zijn veel dingen nieuw en onwennig. Daarentegen kan ik bij iedereen terecht met vragen.

Aan het eind van de middag ben ik met een paar meiden een heuvel opgeklommen. Het was niet heel ver, maar wel over stenen en rotsen. Het uitzicht was echt prachtig. We hebben tot na zonsondergang nog met elkaar gegeten op de berg. Binnenkort verschijnen er nog wel foto's.

Het is echt een heel fijn begin van mijn verblijf hier. Ik hoop dat ik nog vele positieve ervaringen in en om Nes Ammim mag beleven.

1. Marlies:
    5 oktober 2016
    Wat super fijn voor je Noah! Een hele goeie tijd daar! Leuk dat we met je mee mogen genieten.